Bizdede gaz problemi vardı 3 aylık olunca bitti. Amerikadan gaz ilacı mommys bliss getirtmiştim tanıdık vasıtasıyla o çok işime yaradı hemen rahatlattı. İnternettende araştırabilirsiniz fiyatı biraz yüksek türkiyede de satışı yok ithal getiren bazı inst hesapları falan satıyor. Benimde elimde iki adet açılmamış kutu kaldı büyük boy. Forumdada başlık açtım isteyen olursa satabilirim. Ben çok faydasını gördüm, bu işin ticaretini yapmıyorum sadece elimde kalanı satıp bebişimin ihtiyaçlarını almak istiyorum yanlış anlaşılmasın.