aysuuyenihayat aslında ilk 1 ay çok önemli her konuda. Emzik,uyutma kucağa alıştırma vs gibi. Bebekler anlamaz ilk 3 ayında diyenlere inanmayın. Ben bebeğimi ilk 1 veya 1,5 ay sanırım emzirip direk yatağına koyardım. Gazını alırdım. Tuvaletini de yaptırırdım. Ve ayağımda sallama olsun beşik olsun ya da emzikle uyumak olsun yapmadım. Hep desteksiz uyuttum. Şimdi meyvesini yiyorum diyebilirim. Bazen bizim ki de geç saatlere kadar duruyor. Şuan 3 ay 25 günlük çok şükür uykusuna bin kere maşallah nazar değmesin ama bu zamana kadar gaz sorunu yaşamadığım günler haricin de 08:00-08:30 arası uyur. Bugün de 22.50′de uyudu. Ve illa uyuyacak diye kendinizi de bebeğinizi de şartlamayın. Rahat bırakın kendinizi. Uykusu geldiği zaman zaten davul calsaniz karsisin da ninni gibi gelir o güzel gözler kapanır. Bir süre zorlamadan devam edin. Yanına yatın. Oyalayıp tuvaletini yaptırın. Güzel uykulara dalsın bebiş🥰