aysuuyenihayat bebekten bebeğe değişir bu durum kendini üzme birde uyutmaya zorlama hem kendini saatlerce yormuş olursun. Benim ilk oğlum o şekildeydi saatlerce uyutmaya ugrasirdim çok yorardi uyumazdi huysuzdu. İkinci oğlum 3 ay 11 günlük bunda en başından beri rahat olucam ne olursa olsun stres yapmiycam ve bı daha bu günler gelmeyecek diyip keyif almaya çalışıyorum. Akşam en geç 9 da gece uykusuna geçiyor. Uyutmak için emziriyorum zaten eğer uyumuyvam gibiyse hiç zorlamiyorum kaldırıyorum 5 10 dk tutuyorum sonra uyuyor eğer zorlarsam yok hiçbir şekilde uyumuyor ve süre uzuyor. Birde uyumasına yakın konuşmayı kesiyorum genelde ve uykusunu açacak uyarıcı oyuncak, ses, güldürmeye falan çalışmıyorum. Hafif hafif kendim şarkılar söylüyorum kucağıma alıp daha sonra emzirmeye geçiyorum uyuyor