aysuuyenihayat gündüz 18.00 dan sonra uykusu gelse de yatırmıyorum. Saat 20-21 arası ışıkları kapatıp iyi geceler diyip odaya geçiriyorum. Uyumak istemese bile odada oyalıyorum bir süre ☺️ ( telefonun ışığıyla Gölge oyunu falan yapıyorum becerebildiğim kadar çok gülüyor, sakinleşiyor 😁) o şekilde ya kucağımda ya emerken uyuyakalıyor henüz desteksiz uyumuyoruz. Mutlaka uyanıyor gece emmek için… bir ara yatar sabah 5 e kadar deliksiz uyurdu bu ara o bozuldu ama dönemseldir inşallah diyorum.