Yigit_42 Uckisilikask ben dört aylıkken püre olarak doktor kontrolünde vermeye başladım ilk havuç püresi verdim muz kabızlık yapar canım
Prensannesi08 Uckisilikask benim bebeğim 4 aylık mama+meme gidiyoruz arada sırada yoğurt veriyorum bi çay tabağından az karışımlara daha başlama derim ben alerjisi olup olmadığını anlayamazsın
Bernaadlgr Uckisilikask hero baby sutlu pirincli var ben gece olanini aldim bugun verdim gorucaz bakalim 4 ay bucuk ayligiz
madenmelahat Uckisilikask çok erken hangi mamaları denesenize aptamil çok güzel mesela benimki içiyor
eylulvari Uckisilikask bir uzman dr eşliğinde ilerlemeniz sizin için daha iyi olacaktır. kızımı iki ayrı doktor takip ediyor. sadece 200 gram aldı bu ay ve buna rağmen ki ben tadımlara geçmeyi istiyordum müsade etmediler. mama takviyesi başladılar. en erken 5. ayda başlarız dediler. kendi kendinize bir şeyler yapıp pişman olmaktansa uzman bir doktor ile ilerlemeni daha sağlıklı olacaktır.. bağırsakları da mideyi de yormuş oluyoruz erken başlayınca. yine de siz annesisiniz ve en doğru kararı siz verirsiniz tabii..
Tugraveannesi1907 Uckisilikask 4.5 aylığız tadımlara başladık daha yeni kimisi erken başlıyor eğer baktın hiç bir şekilde beslenemiyorsa mecbur öyle yapacaksın sanırım her mama denediniz mi
nkarac Smhdmr o zamanında yedirilen pirinc unu, cici bebe, inek sütü yüzünden kanser, diyabet, obezite oranları arttı. Daha ne olsun? İnsanlar ölmüyor tabi ama hastalıktan yaşam kaliteleri düşüyor.
Smhdmr nkarac neden siz obez,kanser ya da diyabet hastasımısınız? Şahşen ben bunların hiçbiri diilim ve 40 günlükken bana pirinç unu ile inek sütü vermişler çünkü annem hemen hamile kalmış kardeşime... bazı şeylerin abartıldığını düşünüyorum ben... tamam herkes versin demiyorum ama verenide kınamıyorum çünkü herkes kendi çocuğuna en iyi şekilde bakmak ister...
arslaninannesi98 nkarac benimde bebeğim yeni 4aylık oldu. Sadece anne sütü alıyor. Aylık 1kgdan aşağı kilo almadı daha hiç. Sütüm gayet yeterli fakat doktor yoğurt ve sebze meyve tadımlarına başla dedi. Neye dayanarak bunu söyledi anlamıyorum tüm dünya ilk altı ay anne sütü diye bas bas bağarırken doktorun bunu demesi garip geldi. Tabiki vermeyeceğim
Esmacetin Uckisilikask kabız edersin cocugu doktora götür bebeğini durumu anlat receteyle satılan bir mama turu var anne sütüne en yakın ücretsizmiydi tam hatırlamıyorum fakat doktorun yazması lazım tek içimlikmii sanırım onlar anlat durumu doktora o yol gösteriri umarım o mamadan da yazar sana
Crss Uckisilikask bana doktorum b standart kiloyu aşan çocuklar doymakta güçlük çektiklerinden 5. Ayda ek gıdaya geçebilir dedi bilemiyorum kesinlikle 6 ay diyen doktorlarda var
Crss nimetgungor anne sütü yetersiz diyor neden anne sütünü belirtiyorsun ısrarla ? Eminim bu dediğini biliyordur ne yapsın yani anlamadım yani.senin kesin çok sütün var ve emziriyorsun net
Bilgebugra cicekannesi22 kesinlikle katılıyorum size. Çok bilen tayfa vermesin ozaman bebeklerine ek gıda. Ne yaşadığımızı bilmeden yorum yapıyorlar . Benim oğlum hiç emmedi hep sağarak verdim buzluğa atmıştım onları çıkarıyorum şimdi içmek istemiyo mama veriyorum onu da çok az içiyo zaten prematüre kiloda doğdu akranlarından en az 2 kilo geriden gidiyor. Doktorumuz yavaştan başlayalım artık dedi veriyorum bende napalım yani dimi.
Esmacetin Bilgebugra zaruri durumda doktor 4 ayında başlatıyor demek ek gıdayı daha küçükse receteli mamalar var onlardan yazıyorlar bi tanıdıgım sagıyordu ama cocuk cok istahsızdı bütün mamaları denedi bebege yok içmiyordu cocuk bu cozumu önermiş doktor yazmış maşallahı var simdi bebişin
Bilgebugra nimetgungor İçmiyosa bebek napsın kadın. Sütü yokmuş mamayı da istemiyormuş bebeği aç mı kalsın
Bilgebugra Uckisilikask canım doktorunla görüş mutlaka sana anlatacak liste verecektir . Kulaktan dolma şeyler yapma doktor eşliğinde başla ek gıdaya. Benim oğlum da 4 ay 10 günlük bizde başladık.