Uckisilikask Bebegime sütüm yetmiyor mamalari denedim zorla yiyir biraz yogurtla muz karistrsam versem bisey olur mu kzlar cok az
Dyglilaa Uckisilikask ek gıda için erken bir dönem en azından 5 aylık olunca ver canım. İlk etapta sade yoğurt ve sebzelerden ilerle patates kabak gibi. Sonra meyveleri vermeye başla karıştırıp verme bebeğin yoğurdun tadını hep meyveyle bilir şade yoğurt vermek istediğinde yemek istemez. Tabi bu sebzelerinde 3 gün kuralı var alerjisi varmı yokmu die. Ama dediğim gibi bunları en azından 5. Ayında ver benimde bebeğim mama meme şeklinde ilerliyor doktorumuz 5. Ayda ek gıdaya geçelim yoğurt patates kabak gibi dedi. Bende doktorumun dediğini sana söyledim canım. Birde mama ne veriyorsun? Verdiğin mamayı sevmemiş olabilir mama değişikliği yapmayı dene
Esmaky Uckisilikask cnm 4.5 aylkken tadmlra basldm ben doktor kontrlde mama agirlikli gidiyorduk suutumde yetmedi 8 ay 12 gunlgz suanda
Handan57 Uckisilikask benim oğlum 4 .bucuk aylık esim tatsin die meywe suruyo ağzına sonra beni emmek istemiyor ya resmen savasiyoz bizimkilerde diyo baslaylm artık ek gidaya ama yok ben istemyrm daha zorla emziriyrm
Mervemrahtaha Uckisilikask canım istersen birde Bebelac Gold dene mamalar arasinda tadi en iyi olanmis diye duydum bebekler en çok o mamayi severmis bizde aptamil sma kullandik bebelac gold çok iyi geldi
Mom9 Uckisilikask mamaların içine vanilya katabilirsiniz biraz tadı güzelleşsin diye. Bi lokmacık bağırsak için muz çok çok erken :)
Merius Uckisilikask eğer mamalara karşı hassasiyet yada yetersiz beslenme varsa devlet ozel bir mama veriyor üstelik piyasada ki en iyi mama olarak geçiyormuş besin değeri çok yüksekmiş bi onu aratır istersen ama 4.5 ay bahsettigin yiyecekler için çok erken çünkü sorun mide si değil bağırsakları bağırsaklar hala gelişmeye devam ediyor ve bağırsak gecirgenligine zarar verirsen sonrasında ömür boyu sıkıntısını yaşar çocuğun o topa girme bence hiç büyük risk alirsin
Esmaky Uckisilikask yogurtla baslamstm iste pureler vs suanda ne versem yiyor tavuk et balik corba cestleri vs
cicekannesi22 Uckisilikask benim kızımda öyle probiyotikli yoğurt veriyorum muz verme kabız yapar yazdan yaptığım şeftali püresini yada kuru kayısıdan püre yapıyorum bağırsaklarını çalıştırsın diye yayla çorbası yapıyorum arı mama veriyorum değişik değişik veriyorum sürekli benide emiyor geceleri zaten emiyor 4 ay 1 haftalıkken başladım 4,5 aylık şimdi kimse birşey demesin sütüm yetmiyor mama yemiyor çok gazlı zaten biberon tutmuyor kilo alımı az napsaydım açmı bıraksaydım herkes kendi çocuğunu istediği gibi doyursun bu benim çocuğum ben onun annesiyim
Bilgebugra cicekannesi22 kesinlikle katılıyorum size. Çok bilen tayfa vermesin ozaman bebeklerine ek gıda. Ne yaşadığımızı bilmeden yorum yapıyorlar . Benim oğlum hiç emmedi hep sağarak verdim buzluğa atmıştım onları çıkarıyorum şimdi içmek istemiyo mama veriyorum onu da çok az içiyo zaten prematüre kiloda doğdu akranlarından en az 2 kilo geriden gidiyor. Doktorumuz yavaştan başlayalım artık dedi veriyorum bende napalım yani dimi.
Yagiz2626 cicekannesi22 yoğurdu nasıl yapiyosunuz bizde 1 hafta sonra 5 aylık olucaz yoğurtla başlamayı düşünüyorum bide ilk tadimda yoğurt ne kadar verdiniz
Prensesannesi53 Uckisilikask 4 ay 13 gunluguz mama ve sut seklinde ilerliyoruz doktoruma sordum ama onermiyor 6 ay olmadan. Sadece bir kac cay kaşığı meyve suyu tattirmami soyledi ama kesinlikle ek gida icin erken oldugunu belirtti sindirim acısından sıkıntı olabilirmiş
SULE_OMER Uckisilikask oglumun 4 ayına 3 gün var 3.5 aylıkken mandalina tattirdm sadece hic bisey olmadı şükür bugün de havuç verdm.eline gebeleri armut da verdm ama.cok az sadece tadını aldı bıraktim
Sudenurr SULE_OMER ben mandalina tattırdım Die post açtımda beni yerin dibine soktular komple mandalina yedirmişim gibi 😂😂
Smhdmr Uckisilikask benim bebeğimde 4 aylık ve bende başladım ek gıdaya... Ölçüm bir fincan 😉 yoğurt veriyorum meyve püresi veriyorum sadece... muz kabız yapar evet ama ben öğleden önce bir orta boy muzun 3/1 ni verip öğleden sonra ya üzüm suyu ya da armut püresi veriyorum oğluma şükür kabızlık yaşamadık😉 bide herkes yok erken yok şöyle yok böyle diyor ama arkadaşlar bizim zamanımızda mama bile yoktu pirinç ununu cici bebeyle inek sütünü dayıyorlardı bize... biz öldük mü,ya da hasta mı olduk? Mamalar daha zararlı bence...
nkarac Smhdmr o zamanında yedirilen pirinc unu, cici bebe, inek sütü yüzünden kanser, diyabet, obezite oranları arttı. Daha ne olsun? İnsanlar ölmüyor tabi ama hastalıktan yaşam kaliteleri düşüyor.
pozitifanne Smhdmr dediklerinizin hepsine katılıyorum da bizim zamanımızda nedir ya sizin zamanınız sizin zamanınızda kalmış😄 eski eski de kalmış artık bunu da kabullenelim bize ne yani tamam bende yemişim pirinç unu şeker cicibe ama o benim zamanım adı üstünde annem bilinçsizmiş o zamanlar böyle imkanlar yokmuş yedirmiş yani ben niye çocuğuma imkan varken vermiyimki aşırı saçma ya bizim zamanımız bizim zamanız ne yani ne yapalım 😄
Erimsmom Benim de bebeğim 4 buçuk aylık sadece mama ile besleniyor doktor kontrolünde ek gıdaya başladık 3 gün kuralı ile önce yoğurt sonra elma armut muz verebilirsiniz 100 cc ti geçmeyecek şekilde.