Smhdmr bazı şeyler abartılmıyor. Eskiden yokluk vardı, bilgiye ulaşmak bu kadar kolay değildi. Yanlış yapılıyordu. Şimdi araştırmalar yapılıyor. Çok başarılı hekimlerimiz var. Doğru bilgileri aktarmak için uğraşıyorlar. Ben şu an hasta değilim cok şükür ama 1 ay sonra olmayacağım ne malum? Ya da siz sağlıklıymışsınız ama sizin 2 ay sonra hasta olmayacağınız ne malum? Emin misiniz bu kadar? Çevrede o kadar hastalık var ki insanlar doğala yönelmeye calışıyor artık. Doktor kontrolünde ek gıdaya geçen kişilere benim lafım yok tabi, uzmanı karar vermiştir doğrusunu o bilir.