aysssnr kesinlikle size katılıyorum, cevap vermeye kalksam zıt görüşlülerin hepsine denilecek bişey var, arapça öğrenmeyi saçma bulanlar afedersiniz ama siz müslüman değil misiniz? Eğer arapça öğrenmeyi saçma buluyorsanız ahirete de inanmıyorsunuz herhalde, çünkü sizin arapça dediğinize biz Kur’an’ı Kerim okumak öğrenmek diyoruz Allah için ahiret için okuyoruz, evet arapça okumak Türkçe okumaktan daha sevap daha güzel, bir konuyu iyice öğrenmeden bilmeden yorum yapmak ne kadar da basit, cemaat bahsine gelince evet güvenemiyor olabilirsiniz buna kesinlikle saygı duyuyorum ama herkes konuştuğunu tartarak konuşmalı