Yasirefeninannesi İslamı ülkemizin anayasası ve laikliğe uygun bir şekilde yaşamak tabiki araplaşmak değil. Ben İslam öğretilecekse de Türkçe meali öncelikli olacak şekilde öğrenilmesinden yanayım. Çocuk 3 yaşında daha okuma yazma bilmiyor hadi bakalım bu sevap bu günah bu sünnet… çocuk bi büyüsün önce insani değerleri insan olduğu, bir toplumda yaşadığı için görgü ve toplum kurallarını öğrensin ama bunları öğrenirken de sünnet diye değil OLMASI GEREKTİĞİ İNSANI DAVRANIŞ İÇİN öğrensin isterim. Çocuğum aklı başına geldiğinde kendini hazır hissettiğinde kendi isteği doğrultusunda dinini isterse Arapça öğrenir. Arapların sadece petrol rezervleri olduğundan dolayı dünyada da sırf paraları olduğundan dolayı saygı duyulmasına dillerinin bu kadar din kisvesi altında kutsallaştırılmasıyla karşıyım. Dünya dillerini öğrendiğinde her şeyi yapabilir. Bilim insanı olabilir, çok iyi bir mühendis olabilir ama Arapça öğrense anca çeviri yapar hepsi bu