Sedsedsed zaten yapmaması lazım. Çocuklarda Down sendromu, otizm, immunology hastalıklar annenin yaşından kaynaklanıyor. Bir araştırmanızı tavsiye ederim. Bilinçsiz doğum yapmak doğacak çocuk için eziyet dışında başka bir şey değil benim açımdan. Kadının vücudu yıpranıyor yaş ilerledikçe ve beslenmeniz de dengesiz ise hastalıklı çocuk doğurma riskiniz daha da artıyor. Bu bir.
İkincisi 35–40 yaş aralığında sizin enerjinizin 25 yaşındaki genç kadın enerjisiyle aynı değil, hücreleriniz 25 yaşındaki kadının hücreleri gibi hızlı bir şekilde yenilenmiyor. Büyüme hormonu salgılanmıyor. Biraz biyolojiyi araştırın derim, çünkü kadın doğum makinası değil, sadece duygularla hareket etmek ne kadar doğru onu siz bilirsiniz. Bir de ikinci çocuğa seni ablan yada abin istediği için doğurduk mu diyorsunuz🤔 ikinci çocuk neden ilk çocuk gibi anne baba tarafından özel bir şekilde istenilen bir çocuk olamıyor? Neden sırf kardeş ihtiyacını karşılamak için doğuyor? Çok büyük haksızlık değil mi ikinci çocuğa? Ablan istemeseydi seni doğurmazdık mı dersiniz? İkinci çocuk eşyasına bile ilk çocuğa gösterilen özen bile gösterilmiyor ki. Eskilerini giyer, 0 gibi, beşik almam, bebek arabasıyla idare ederiz. Bu şekilde değil mi?