Usnac1995 kalabalık olmak istemiyorum ve kalabalık bir aile ortamımızda yok. Bu halimizden gerçekten de mutluyuz, kaynana, görümce derdi yok, herkes kendi hayatını yaşıyor, bayramlarda toplanıyoruz, her şey saygı çerçevesinde. Tek başıma mutlu olmayı bilen insanım, mutluluk içimizdedir aslında. Sadece kendine güvendiğin için düzenini kendine göre planlıyorsun, maddiyat olarak yine her şeyi kendin hallediyorsun, birilerine güvenerek hayat sürdürmek olmuyor, ha bi şey olur ablamdan, abimden, kardeşimden alırım, onlar bir süre idare ederim gibi olmuyor. Benim açımdan bu gerçekten de çok iyi bir şey. Çocukken de oynayacak kimse olmadığı için hep eğitime, kitap okumaya yöneldim, çünkü tv izlemekle de vakit geçmezdi, sonuçta rahatsız eden yok.