Ertugrulun_Annesii aynı durum bizde de var.Şöyle yapıyorum memeyi ağzına yaklaştırıyorum, yavaş yavaş yürüyorum sonra tutuyor, devam ediyorum, emmeye başlayınca yavaşça oturup başını okşuyorum, seviyorum sonra sakinleşiyor.Çünkü bizimki kucağa alıp dolanınca susuyor bende böyle çözüm ürettim🤷🏻♀️ Ama tabi 2-3 sefer ugrastıgım oldu