Benimde oğlum 2 ay 17 günlük
gaz sancıları çok fazla Biogaia ile beraber nurse harvey kullanıyorum ama bir türlü azalmadı. Aşıdan sonra daha da arttı. Gündüz de gece de uykusu düzensiz uyuyunca yarım saat uyuduğu da oluyor 4 saat uyuduğu da günü gününü tutmuyor. Ama genelde uyumuyor 1 gün usluysa 3 gün huzursuz. Fitil koyduğumda yarım koyuyorum acaba az mı geliyor? Fitilden sonrada 2-3 saat sakinleşmiyor. Gerçekten çok zor geçiyor. Gün kavramını oturtabilen var mı? Yoksa kendi kendine mi oturuyor?