Bizde 2 ay 15 günlüğüz. Çok şükür başından beri uyku problemimiz olmadi. 2 hafta kadar gaz sıkıntımız oldu ama onuda atlattik suan kalmadi. Gündüz cok kısa uyuyo, fazla sevmiyo gündüz uykusunu, gece uykusuna 9 bucuk 10 gibi geciyo, gece 1 kere uyaniyo. Gulucuk atmayi pek bi seviyoruz bizde:) agiz sulanmasi bizdede var, elini surekli agzina götürürdü emzik verdim azaldi biraz, bizimkide oyun halisinda fazla durmuyo ve sürekli kucak istiyo :)