Şurda yazılan postlara bakınca doktorlara göre tüm çocuklar otizm li herhalde diyorum.. biz zamanında nasıl anlamsız şeyler yaptık anamız babamız tutup doktora götürmemiş wala eskiden bu kadar pimpirik değillermiş de rahatlarmış şimdi el çırptı otizm parmak ucu yürüdü otizm kendi kendine güldü otizm böyle bi sıktı artık tanı koydukları çoğu çocuk sadece ekran mağduru ve ev hapsinde olan bebekler.. baba çalışan anne evde yalnız iletişimi az olan ortam.,