benim kizimda suan 15 aylık mama dede gel gel diyo al dedigimde anlar ,gel dedigimde gelir .el cirpma var ama sürekli değil birseye sevindiginde yada oyun oynarken .ama işaret parmagiyla birsey gösterip almıyor yada istemiyor bu beni tedirgin ediyo aslında . ismini söylediğimde bakiyor .Güleç bir çocuk bir kac haftadir ekrani tamamen kestim izletmiyorum ama desteksiz bir sekilde büyütüyorum mecburen gün icerisinde tv acıyordum suan tamamen kapali açmiyorum . @Bayrakzeyneb