mematiii Kesinlikle geç kalmadan yaptırmalısınız.
Biz haftaya 2. Dozumuzu olacağız. Çok tehlikeli bir virüs Allah korusun etraf zaten hastalık, virüs kaynıyorken aşı her zaman hayat kurtarır.
Tıbbın önerdiği ve doktorumuzun yapalım dediği tüm aşıları yaptıracağım Allah nasip ederse.
Ayrıca hiç bir yan etkisi olmadı aşının. Ateş, ishal, kabızlık vs. Yok yani