mematiii tabiki yaptirdim. Hatta menenjitleride yaptiriyorum. Esimin yegeni ve arkadasimin kizi var, kres caglarindalar ikiside. Gecen sene bi hastalik vururu, bi salgin olur ikiside 1hafta hastanelik olurlar ishal, kusma, atesle birlikte. Onlarin hallerini gorunce esim benden once eczaneyi arayip ilaclari toptan aldi, koydurdu dolaba. Duzenli hepsi yapilsin bu ne boyle telef oluyo yavrular, zamaninda niye yaptirmadiniz diye kiziyo onlara.