mematiii bakın bizim yeni doğduğunda doktor kontrolünde kağıda yazıp verdiler çoğu kişi yaptırma dedi bana ve aşı zamanı geldikçe kararsız kalmıştım sonra 1 ay araştırdım ve yaptırma kararı aldım 2 doz rota 2 doz menenjit yaptırdım çok şükür bir yan etki olmadı bin şükür son 3 doz menenjit kaldı bence hafife alınacak hastalık değil arkadaşımın kızı ishal ve kusma vardı rota aşı yaptırdınız mı demişler onlar yaptırmadı ama yakalanma ihtimali vardi evet aşı olanlar da yakalanıyor ama evde şurup veya damla ile gecırebiliyorsun ama aşı olmadığında bir sürü serum ilaç hastanede yatma olur YouTube de Osman gönülal doktor var o zaten anlatıyor 😊 bizim ebe durumunuz var ise yaptırın dedi yani durumunuz müsait ise yaptırın