ozgeolmez25 kişiye göre değişir. Benim oğlumda 5,5 ay kolik vardı, zaten 5-10dk uyursa anca uyuyordu o da ya kucağımda ya da o an yanımdaki reflü yatağında.Reflüsü yoktu öyle almıştım bi zaman kullandım. Bir de saatsiz dakikasız emzirdiğim için doğal olarak öyle oldu.
eşimin geçmeyen bitmeyen ameliyat da olsa bir geniz eti + horlama problemi var.Alt kattan komşuyu kapıya getirir gece vakti o derece.Yanında yatmam veya bebeğimle yatmam mümkün değil,çoğu kere yan odadan bile sesi kaldırıyor.
Haliyle oğlumla ayrılamadım,çeşitli yöntemleri söylenen bildiğim bilmediğim hepsini denedim hani kolik sancıları bitince.Lakin emzir uyut yatır e gece uyandı kaldır emzir uyut tekrar yatır, zınk uyanır.Zilyon kere denedim yok ben zombi oluyorum,oğlan da uyumuyor.Ama yanımdaysa sıkıntı yok.
kolik bittikten 15-20 gün sonra 180. Gün 6 aylıkken ilk dişi bi patlattı.İlk dişten beri 7 ay geçti, ağzında 13 diş var 14. Geliyor. Şuan 13 aylık. Yanımda yatırıyorum.
Şimdi de durum şöyle, bir daha bu günlere gelmeyecek.Kokusuyla uyuyup uyanmak,uyandığında beni öpmesi saçlarımla oynamasının verdiği mutluluğu bana hiçbir şey vermiyor.
Biz bir yoğun bakım süreci de atlattık 10 aylıkken.Gözünü açsa da bari ağlasın diye yalvarıyordum.Her ay kontrol edilen nöbetleri ve ateşi var. 3 aydır da ben gece tilki uykusundayım.
Dolayısıyla ayrı odaymış yatakmış vay efendim uyku düzeymiş... ne bunları sistematik uygulayacak ard arda 3-5 gün oldu ne de istedik...
Bende isterdim gazsız pışpışla daha 15 günlüktü koyardım beşiğine sabaha kadar uyurdu diyen o süper annelerden olayım 😂😂