ozgeolmez25 kızım 3.5 aylık beraber uyuyoruz. Allah izin verirse iki yaşına kadar yanımda yatsın istiyorum hatta üç dört yaş bile olur. Şahsen büyüyecekler bu zamanları ileride istesekte getiremeyeceğiz. Ve büyüyüp kendi yollarına gidecekler tıpkı bizler gibi. O yüzden ben çevreye kulağımı kapattım kucak isterse de ağlatmıyorum alıyorum. Bugünleri çok arayacam ileride. Tadını çıkarıyorum. Ben mutluyum bebeğim mutlu. Kokusuyla uyumak var ya dünyalara değişmem.😍😊