Beraber yatmayı nasıl başardınız ya. Benimki 2 aylık. Hiç öyle yanımda yatırmak istemiyorum. Beşiğinde çok güzel uyuyo. Yalnız yatmayı seviyo baya. Bir dahaki ay odasını da ayırıcam hatta bu yüzden. Biz odaya girince mıkırdanıyo hemen 🤣 yani ben korkarım uyuyunca çocuğun üstüne yatarım diye 😅