ozgeolmez25 Oglum 7 ay 11 günlük bizimle uyumaya alışık surekli babası yanımıza alıp uyuttu o da alıştı artik bizimle uyumaya besigine koydugumda uyuyor ama uyandıktan sonra gece tekrar uyutup yerine koyduğumda kesinlikle uyumuyor yanima alinca hemen uyuyor nasıl beşiğe tekrar alıştırırım birde bu yaptigimiz yanlis mi bazen üzülüyorum bu duruma 😊😊
sevcan ozgeolmez25 17 aylık kızım bızle uyuyor daha doğrusu ben onsuz uyuyamıorum hıc şıkayetçi diiliz eşimde bende. hatta bır haftadır annemde kalıorum annem kızımla uyuyor sen dınlen delıksız uyu kızım dedı odanda yat dedı ama ben dayanamadm ucumuz berabet yatıoruz :)
HafsaNaz ozgeolmez25 18 aylık kızım birlikte yatıyoruz tamam cok güzel ama iyi birsey değil malesef Suan bizim odamızı bizim yatağımızı benimsedi iyice ve yatağında yatmıyor bence bir şekilde alıştırmalısınız bene onun çabası içindeyim
nehirinannesii ozgeolmez25 14 aylık kızım kendi yatağında yatmiyo bizim yataktanda düştüğü için yatırmıyorum yere yatak yaptım ikimiz birlikte yerde yatiyoruz🤗 kendi yatağında yatarken sürekli uyaniyodu uykusu açılıyodu şimdi öyle bi sıkıntımız yok huzur içinde uyuyorum kizimla🤲🏻🥰
ozgeolmez25 sevcan 😂😂 yanliz degilmisim valla bazen vicdan azabı cekiyordum sanki cocuguyla uyuyan tek benmisim gibi 😂
ozgeolmez25 HafsaNaz ne yaptiysam uyutamıyorum gece de cok aglayinca malesef kıyamıyorum hemen yanıma alıyorum uyumuyor cunku ☺️
Yusufcuk01 HafsaNaz canım iki yaşında bireysellik kazanmaya başlıyorlar ya az kalmış. Sana tavsiyem çizgi filmlerde falan aaa bak bunun odası ayrıymış falan diye dikkatini çektir. Bir bakacak ki bütün karakterlerin odası ayrı kendi isteyecektir. Yani denenebilir bir şey en azından.
gurbetci Bir alisirsa ki zaten alışmış yandiniz zirt birt gelir buyudugundde bile vaktinde daha bebbekken ayirin yatagi kendi yatagina koyun oynasin alisir yaniniza goturmeyin bir. Süre sonra esiniz de sizde rahatsız olursunuz bu durumdan
ozgeolmez25 gurbetci cok istiyorum kendi besiginde uyusun ama alistiramiyorum bir türlü deniyorum bakalim nasıl olacak gece cok aglaması olmasa iyi olacak ama besige koyunca hic uyumuyor
Matf94 15 aylık oğlum Yanımda uyuyor ne yaptıysam başka yere alıştıramadım ya elime ya yüzüme ille bi yerime değecek yada sarılacak yoksa uyumuyor, iyi bişey mi değilmi çözemedim ama ilerisi düşündürücü ( ben mutluyum ama ☺️)
ozgeolmez25 Matf94 bende mutluyum ama kendi besiginde uyusa daha iyi olacak gibi ne bileyim cok takiyoruz herhalde bu durumu 🙂
ozgeolmez25 nehirinannesii aynen düşme tehlikesi de var tabi bende oyle yaparim eger alismazsa kendi yatagina 😊
Muhkub2016 nehirinannesii bnde oyle yapcam sanırım hiç yatağıma alıştemadığım halde bu ara bnle yatmak istiyor. Beşiğine koyduğum an çığlık atıyo kucagıma alıyorum uyumaya devam ediyor. Gece yatıramıyorum eşim çok delice yatar sağa sola hatta bana bile çarpar gece eli kolu. Ama o işe gidince bebeğimde o ara ağlayınca yanıma alıyordum 3 gundur. Dün yatağımdan düştü ayak ucuma kadr sürünüp düşmüş aklım çıktı. 8 aylık oldu harketli tabi artık yerinde durmuyor bu ara çok kafasını biyerlere çarpıp düşüyor valla napcam bimiyorım. Yere yatak atmayı düşündüm bnde
2prensesannesii ozgeolmez25 benim 15 aylik kızım 6.ayinda hastalandi yanimda yatirdim bir hafta sonra biz onsuz yatamaz olduk. Ben mutluyum evladimin kokusuyla huzur bularak uyumaya alıştım. Esimle uyumak istedigimde duvar tarafina koyup öyle uyuyoruz ama genelde aramizda. Ne kadar dogru bilmiyorum ama şu zamanda yatmazsa 10 sene sonra ben istesem kendisi yatmaz🥰
ozgeolmez25 2prensesannesii aynen öyle kafam karışıyor bi tarafim alışsın diyor bir tarafim sizin gibi düşünüyor 😊😊
Kagan_19 ozgeolmez25 6 aylık oğlum akşam eşim uyuttu biraz oturalım vakit geçirelim dedik 593737282 kere uyandı ve hemen yanına geldik en son pes ettim yanına yattım daha uyanmadı canımın içi ya bende onsuz uyuyamıyorum 🥰
ozgeolmez25 Kagan_19 Bende yanima yatirmayinca gece cok uyaniyor yanima alinca hemen uyuyor Anliyorlarr bu aylarda bile 😊😊😊
gurbetci ozgeolmez25 hep uyuduğunda koyin beşiğine her seferinde hemen uyansa bile bir süre sıkın dişinizi bakin nasıl alışır hergun devamli şekilde yapin ama
MinikCilek ozgeolmez25 okadar yazdım post göndermedi sayfa. Canım ben ilk yenidoğan döneminde denedim yani eşim bi odada ben cocukla bi odada yatakta kaldık sonra dedim bu iş olmaz böyle beşiğinde yatmalı. Neyse ertesi gün koyduk ama nasıl aglıyo meger kokuyu almış tecrübe olmadıgı için bizde anlamadık sonraki gün biri önerdi bende o sekilde yaptım hatta yanına da tshirtümü bıraktım 2 gün bu sekilde yaptık sonra zaten beşiğinin kokusunu aldı tatlım bi dene bakalım
Vctry17 Kesinlikle anne yanı anne yanı anne yanı 👍 hem birlikteyiz hem kendi beşiğinde bı yanımda oğlum bı yanımda eşim 😅
nehirinannesii Muhkub2016 öyle yap cnm.hem uykusu da açılmaz ikiniz birlikte mışıl mışıl uyursunuz gerçi ben ayaklarım disarda pekte mışıl mışıl uyumuyorum da neyse😂