Dogukan neye sebep oluyor anlamadım şimdi dr yazdı reçeteye ve dedi ki şimdi buhar verilecek tanıtımı yapılacak hemşireyi aradı kızımın adını söyledi gittik ben bilmiyorum ki 2 ilaç olduğunu 1 tane var sanıyorum onunda yarısı serumla karıştıp vereceğiz bekliyorum hemşire anlatacak bi baktım şırıngaya katmış ilacı gelmiş e dedim bize anlatmadınız anlatacakmıydım dedi evet evde de yapacağız dedim ventolini anlattı ilacın yarısı 1 cc serumda 2 cc toplam 3 cc olacak şekirde 3 ccyi geçmicek dedi tamam dedim eve geldik eşim aldı ilaçları cortair çıktı e dr akşam serumsuz olacak dedi hangisi serumsuz bunların dedim aradım açmadı öyle oldu öğrenmiş olduk bu şekilde bide zararlıysa neden veriliyor ki