Dogukan Nurumm12 ventolin i sulandirarak hastalığına göreee derecesine göree 8 doz verdiğimiz oluyordu cortair i 2 max 3 doz verirdik
terazikadini Nurumm12 ard arda verilmemesi gerekli aralarında en az 1 2 saat oluyordu ben verirken bizi doktor yönlendirdi ama szinde doktorunuzun söylemiş olması gerekir
Nurumm12 terazikadini yarım saat kadar sonra demiş eşim aramış hastaneyi ama bir saat bekleyin ben de 🥹 sizce öksürüğü kesiyor mu bu nebüller hiç kullanmamıştım da
terazikadini Nurumm12 kesiyor tabi ki çok rahatlatıyor biz 2 hafta kadar kullandık balgamı vardı çok rahatlattı
Yaren27 evam15 cortair 5 cc serum fizyolojik ile yapıyoruz biz 17 aylık bebeğim ventolin dr kullanma dedi bize
Mom_burcu Merveeemeeliss ee bize doktor öyle nirşey demedi ventolin 4 kere flixotide verdi bide oda 2 kere öylece veriyorum
Ali_asaf_10 Mom_burcu bende öyle veriyorum öyle bir şey olsa doktor uyarır. Bana ventoline istersen yarı yarıya serumla karistirsbilirsin dedi ama normal de verebilirsin dedi. Flixotide ye serum karıştırma dedi. Ben ikisine de karıştırmadim bi şey de olmadı yabi hem de ventolini günde 5 diğerini 3 kez verdik
Ali_asaf_10 evam15 doktorun dediğinin dışına çıkmayın bence bunlar genelde bebeğin hastalık durumuna ve yaşına bağlı değişir o doza da doktor karar verir. Biz daha fazla veriyoruz mesela.
Mom_burcu Ali_asaf_10 bende ventolin 4 flixotide 2 veriyorum ya iyi bari doktorum öyle birşey söylemedi o zaman içim rahat etsin
AliEmirmoms @“evam15” bana doktor cortairi sabah akşam serum ile yarım yarım ver. Ventolini de günde 4 defa olcak şekilde tam serumsuz ver dedi oğlum hastanede yatış yaptı ordaki doktorlarda aynı şekilde veriyodu.
Ali_asaf_10 Mom_burcu doktor daha iyi bilir diye dedim yani sonuçta zararli olsa karıştırın derdi yine de sorun isterseniz ama ben iki ayrı doktora da gidip kullandim ikisi de karıştır illa demedi