Bise dicem yani şimdi linc yesem de diyeceğim önemli değil ….
Bir bebeği muayene etmeden , bakmadan görmeden bu işin okulunu okumadan siz nasıl burdan beri reçete yazabiliyorsunuz ? Su kadar cc bunlardan ml falan diye ???
Peki ya siz ? Siz biliyomusunuz kullandığınız ilacın yan etkilerini bebeğinizde oluşabilecek reaksiyonları ? Onu da geçtim size kim dedi Ventolin al diye ??? Diyen doktor İSE ,,,, kaç ml kullanacağını demedi mi arkdsm???
Onun bebeğinin tedavi şekli farklıdır ay i farklıdır seninki farklıdır. Şaşırıyorum yaaa