ipek_61 biz zorunlu sezeryanla doğduk makat duruştu kızım. 12 ekim-14 ekim bekleniyordu😌
Ellerini yiyor iştahla, kendi kendine konuşuyor aguluyor 😍 Onunla konuşunca gülüyor. Kafasını taşıyabiliyor yüzü koyun durunca kafasını kaldırıp tutuyor bakınıyor. Doğduğundan bu yana gaz sıkıntımız yok krndi çıkarıyor. Gündüzleri benimle birlikte 10 a kadar uyuyor arada emzirerek tabiki gece de 10 da ışıkları kapatıyoruz uyutuyorum. 12 de bende uyuyorum bu sürede saat başı yada 2 saatte bir emiyor emerek uyuyor bazen kolumda sarılıp pışpışlayarak uyuyoruz. Sorunumuz sıkıntımız yok şükür 🙏🏻 gözleriyle beni takip ediyor salonda falan yani gözümn önünde büyüyor küçücük kalsın isterdim 🙈 büyümesi de güzel tabiki. Rabbim her türlü kötülükten korusun evlatlarımızı 🥰🥰 kız anasıyım ben sen? Sizde nasıl?