30 eylül doğumlu oğlum. Artık ellerini yumruk yapıp emiyor. Agu, gu diye sesler çıkarıyor. Odadan çıkışımı takip ediyor. Sabah uyandığında beni gördüğü ilk an gülüyor. Konuşunca ilgi gördüğünde gülümsüyor. Gündüzler neredeyse hiç uyumuyor ve sürekli kucakta durmak istiyor bu yüzden hiç bir işimi yapamıyorum. Ama gece uykusu düzenli en geç 10 da uyur ve gece 1 defa uyanır sabah 7 8 gibi tamamen kalkar ☺️ Çok ağlayan bir bebek değil oğluşum. Televizyon çok dikkatini çekiyor. Ayrıca kaka yapmak için emmek istiyor. Emerken kakasını rahat yapabiliyor. Kendi kendine sesler çıkarıp kahkaha atıyor. Şimdilik bunlar var bizde 😍