Eylulebrar benimde oğlum 9 eylül doğumlu, emerken yüzüme bakıp bakıp gülüyor,siyah beyaz zeka kartlarına bakıp konuşmaya çalışıyor, gündüzleri en uzun yarım saat uyuyor 🤷♀️onunla konuşulmasına bayılıyor gülücükler atıyor, evi gezdirdigimde incelemeyi ve aynada kendine bakmak çok hoşuna gidiyor onun dışında gece uykusu iyi denecek kadar güzel çok şükür, böyle bizde de durumlar.😊