Ozooo biz ek gıdaya geçecez ama benim içimde hep bi tasa vardı blender seti yok diye iyiki de yokmuş😂 hiç kullanmadım haşladığım şeyleri çatalla ezdim veya çiğ vereceğim şeyleri rendenin küçük tarafıyla geçirdim öyle yesin diye sadece uğraştığım bişey olmadı çok şükür çok sevitor yemek yemeyi şuan 8,5 aylık 5aylıkken başla dedi doktorum herşeyi yiyor maşallah bugün akşam yemeğimizde topalak yemeği vardı gayet güzel yedi🙏🥰