Ozooo Gereksiz alet edevat almak. Bilmem ne kaşıkları, özel bardaklar, buhar makineleri… Doğmadan önce buhar makinesi almıştım abartıya bak. Doğduktan sonra blw ile tanıştım araştırdım, makineyi bir kez kullanmadım. Parmak sebze, köfte, pankek, direk bütün but, çorbaları içerek, suyu çay bardağında içerek büyüttüm. Silikon şeylere gerek bile kalmadı. İlk etapta eliyle yedi çünkü 😀 Bir de kuzenim bebeğini full püreye alıştırdı. Katı gıda çok tüketemiyor. Benim kız 6. ayından beri çiğne çiğne çene kası yaptı ndlsndos
Şaka bir yana annem uyarmıştı, ben küçükken annem korkarmış, sürekli püre vermiş, 3 yaşında kadar kusmuşum katı gıdalarda. İyi ki vermemişim.