DunyamMavi bebeğiniz iştahsızsa, kilo alımı sınırdaysa ve 10-11 ayı geçmemişse püre candır. En az bir sebze öğünü öyle verilmeli bence. Ayrı ayrı bir iki lokma anca aldıgı seyleri püre halinde anlamadan yutuyor. Önüne iki bebe bisküvisi, yarım muz, yarım avokado, ceviz, bir çb irmik koy, bir günde yiyemez ama püre de anlamadan bu kadar şeyi bir öğünde yiyor. cocuklara yapalım, kendimize asla😀 doktor önerisiyle ilk meyveyle başladım, püre de verdim geçişler hiç sorun olmuyor. Bu süreci ta amen cocuklar yönlendiriyor cok kural koymamak lazım. Rafine şeker tüketimi kırmızı çizgi gerisi esnetilebilir