Ek gıdaya geçmek için acele etmeyelim bence yani bu anne sütü alan bebekler için söylüyorum benim bebeğim 6 ay 18 günlük şuan sadece hafif tadım yaptırıyorum. Ve yukarıda da bahsettiğiniz gibi gıdaları birbirine karıştırmadan tek tek vermeyi tavsiye ediyorum