Selimikomom ben daha bebeğim üç aylık iken %70e yalın indirim ile epeyce uyhuna aldım, hatta oioi tabağını babyjem yanağından dahanucuza aldım, bayaaa uyhuna aldım, eğer niyet var ise önceden indirim gözlenebilir. Ben ürünlerinden memnunum, içinden çıkan kullanma talimatına göre kullandım, 2 aydır kesintisiz kullanıyorum, ne koku ne başka sıkıntı yaşamadım beneğim eliyle itip kalmaya müsait olduğu için kırılmaz bir ürün kullanmak bence önemli, hem tatildeyken veya dışarı çıkarken gayet kullanışlı kar ki yaz ayını komple açık alanda geçirdik biz, neredeyse bğtğn öğünlerini bahçede falan yedi - ayrıca bebekler hareket halinde de yedikleri için eötal gibi dümdüz bir kaşık yerine evet gerekli durumda ağzında bükülebilen bir kaşık bana önemli geldi açıkçası. Mesela yerken kafasını oynar gibi öne atıyor tam kaşım ağzında iken, bu harekette silikon eğildiği için sorun olmıyor ama metalde ne olur bilemiyorum. Ben ek gıdaya evet okuyarak ederek, ürünlerin maksimum temiz ürün olmasına dikkat ettyisem de bir süre sonra miktarda hata yaptığımı fark ettim. Evet en başta kaşık falandı ama sonra miktarı dengelemeye sorun yaşadığumı fark ettim, onu düzenledim. Dolayısı ile ek gıda geçişinde evet tamam ilk tadım miktarlarını herkes biliyor da, ikinci aya yahut üçüncü aya geçildiğinde miktarları bilmek de çok önemli bence, ben burada hata yapmışım..