Ozooo Kesinlikle🫶 Ben 9 aylıkken herşeyi yemeye başlaya bir çocukmuşum mesela. Eskiden nerde böyle organikler, varsa da alma imkanları vs. Cicibede yemişim. Sütte içmişim. Evde yapılan yağlı tuzlu artık Allah ne verdiyse😂 Şu an bizim çekirdek ailede bağışıklığı en sağlıklı olan benim. Şimdi diyoruzki o eski ürünler yok. Peki ama organiklerle nereye kadar. Gerçekten çok pahalı. Küçücük sebzeli makarna mesela organik adı altında o paraya kaç tane makarna alınıyor. Herkesin gücü yetermi. Bi yere kadar. Süt elimizin altında, sağlığın en başlangıç noktasıda bağırsaklar. Yapalım ev yoğurdumuzu, peynirimizi yedirelim çocuklarımıza. Ama herşeyi ayrı hazırlamayalım. Ben halen bu sorunu aşmaya çalışıyorum ve gerçekten çok yıprandım