mrve111 ben biogaia nın faydasını hiç görmedim. Relactaz biz de kullanıyoruz ama laktoz intoleransı için. Gaza bir faydası var mı bilmiyorum. İlk zamanlar akşam 8-12 arası hep ağlardı. Tv den acil kolik sesi açıyordum. Kucağımda dik şekilde evde gezdiriyordum. Asla yatıramazsınız ve emziremezsiniz bu süreçte. Sakinleştirmek en önemli kural. Sakinleştiği müzik şarkı varsa açın. Fatma ana ninnisi miydi neydi bazen de onunla sakinleşiyordu. Eczaneden acı elma yağı alın gün içinde sakin olduğu anlarda 4 defaya kadar karnına ve ayak altlarına masaj yapın 5-10 dakika. Ayak altlarına masaj yapmak çok iyi geliyor. Ama bunu kolik anlarda yapmayın. Hep sakinken. 3. Ayda gazlar bitti ama yatmayı hala sevmiyor. Ağlamaları bitti. Meme reddi başladı. Kolik bebek zor.