Kızlar sadece sabır inanki geçiyor benimki de kolikti çok zordu ilk aylar ağlıyordum hep nasıl geçer diyordum 4 aya girmeden bitti çok sükür. Biogiayı verdim bende başta ama çocuk resmen kıvranıyordu ıkınıyordu hep bıraktım onu bende. Baktım herkes gaz giderici değil bağırsak düzenleyici deyince bıraktım. Nurse harveys aldım faydasını gördüm ama ıkınmalar gitti rahatlattı.3 ay bitince de bıraktım gaz ilacı kullanmayı artık kendisi yapıyor. Ben anason çayı da veriyordum tabi o da biraz olsun rahatlatıyordu. Ama çok zor çok Allah yardım etsin umarım hepiniz de atlatırsınız o günler çabuk geçiyor kızlar Allah yardımcınız olsun 🙏🏻