mrve111 geçmiş olsun allah sabır versin hepimizi çok zor süreç ben nerdeyse kafa yordum gece gündüz araştırma yapardım dr gitirirdim kasılmalarını vidio çekip dr gösterirdim her biri farklı damla yazardı ama bir işe yaradığı olmadı parayla resmen zarar verdim çocuğu o kıvranınca içim gidiyordu her çocuk özel siz deneyin her şeyi pes etmeyin ila bir şey sizin bebeğinize rahatlatır