Hareketvakti ben hamileydim bir anda iki göğsümün arası kaşınmaya başladı ben pişik oluyorum herhalde dedim sonra geceleri kaşıntım yavaş yavaş artmaya başladı bacaklarıma doğru uyku uyuyamıyodum kaşınmaktan ve eşimde uyanıyordu zamanla çoğaldı ama anlayamadım işte doğum yapınca her yerim yara oldu göğsüm falan bacaklar sadece kollarımda yoktu bir şey ve hamileyken bebeğime geçmiş hastanede de anlamadılar sonra çocukta sivilce tarzı şeyler çıkınca doktora götürdük o sayede anladık eczaneden karışım krem yaptırdık bebeğime de losyon ve doktorun yazdığı kremi sürdük ama zor geçti kolay kolay geçmiyor birde benimki artık fazla yayılınca zor geçti 1 sene sürdü hâlâ da var yani yine ilaç kullanıyoruz geçiyor geri geliyo kaşıntı çok olmasada ilaç kullaniyoruz eşimle onda pek yok ama çocuğa da tekrar bulaşmasın diye
Siz erkenden davranın kaşıntı pek yok yayılmadi diye düşünmeyin yavaştan yavaştan yayılır anlamazsınız bile nasıl yayıldığını bi an önce önlemini alın derim çok sıkıntı temizlik isteyen sabır gerektiren bir hastalık