Hareketvakti 1 hafta once uyuz oldugumuzu ogrendim kasintim yoktu dokuntu basladi ilaclar ise yaramadi yavrum cok kotu oldu gece asla uyuyamiyor,doktor karisim yazdi %100 bu kurtaricak dedii eczanede bu cok iyi bu kurtarir dedi yarin baslicaz ilaca ama ben evdeki terlige kadar 90 da yikiyorum 3 gunde carsaf degisiyorum koltuk ortuleri 3 gunde yikiyorum koltuk her gun supuruyprum camasirlari 90 da,kazak vs varsa onlari posete koyup balkona atiyorum hava almayinca öluyolarmis utu vurmuyodum doktor ütü mutlaka yap dedi simdi ütü yapiyorum ekstra kükürtlu sabun sirkeli su ve tuzlu su kullaniyoruz kafayi yemek üzereyim aklımı oynaticam çok direncliymis 4 5 ay surer dedi doktor