Kızlar 1.5 haftadır kaşınıyorum sağlık ocağına gittim doktorum alerjidir dedi alerji hapı verdi. Ama bu aralar herkes kaşınıyormuş sosyal medyada da paylaşılıyor burda da okudum uyuzmuşuz diye vs acaba bende mı uyuz oldum eşim falan kaşınmıyor daha 40 ım bile çıkmadı 5 günüm var. 3 yaşında bi oğlum da var onda da bişey yok bacaklarım kaşınıyor çok nokta nokta kızarıklar yara olmuş küçücük ama yavaş yavaş kollarımda sırtımda kaşınmaya başladı parmak aralarım kaşınmıyor ama karnım da kaşınmıyor. Uyuzun en büyük belirtisi ne teşhişi nasıl koyuyolar günün her saati kaşınıyorum illa gece mi olması lazım uyuzun belirtiisi olarak