Betul43_ sadece 2 doktora gidip sonra burada size bilgisi olmadığı için yorum yapmayan annelere serzenişte bulunmanızı anlamıyorum , ozeller var klinikler var araştırma hastaneleri var , yani gidilecek çok doktor var , ayrıca başkası size bunu yap şunu yap diyince yapacak mısınız , başkasına iyi gelen size gelmeyebilir