Çok geçmiş olsun rabbim şafi ismiyle şifalar versin inşallah çok üzüldüm bir bilgim yok ama farklı doktorlara da gösterin. Sizin için internetten biraz araştırma yaptım.
Kist kabaca, içi su dolu küçük bir topa benzetilebilir. Kız çocuklarında adet görene dek olgunlaşmamış kistler vardır ancak çocuk adet görmeye başlayınca olgun kistler oluşur. Aslında çocukların yumurtalıklarında her zaman kistler vardır, hatta anne karnındayken bile. Bu kistler oluşur ve kaybolur. Eğer kaybolmaz ya da birleşirlerse kistik hastalıklar oluşur. Çocuklarda overin kistik hastalıkları en sık ergenlik yaşlarında görülse de her yaşta (yenidoğan döneminde bile) görülebilir. Kistler kanser değildir.
Bu şekilde yazıyor çocuk cerrahı tarafından takip edilmelidir yazıyor ve boyutuna göre operasyon gerektirebiliyormuş.
Kusması kistten kaynaklanmıyor olabilir belki böyle bir etki yazmıyor