Merve1601 Başka bi doktora görünün reflü de olabilir göğsünü ve başını uyurken biraz yükselte tutun yastık kullanmadan. Ayrıca kist olayını ihmal etmeyin mümkünse bi Prof la görüşün kusmasını ihmal etmeyin geçmiş olsun rabbim şifa versin🌺
Betul43_ Merve1601 çok teşekkür ederim duanız için o kadar çok ihtiyaçım var ki belki şifa için cüz de dağıtmayı düşünüyorum önerdiğiniz var mı dr
Betul43_ Alyalp 2.800 doğdu ve en son 6.250 idi alımı zayıf olduğu için ek gıda başladındı 4 aydan beri veriyorum tek öğün gibi sizde bir tane mi vardı
ArasDevrimAnnesi-21 Betul43_ hiç bilmiyorum öyle kulaktan dolma anlatılmıştı bana da sadece çok kustuğunu sebep bulamadıklarını en sonunda kist olduğunu öğrenince aldırmışlar kızları öyle rahatlamış o şekilde biliyorum
Poncikkkk Betul43_ başka hastaneye doktora gitseniz keşke eğer maddi imkanınız varsa özele gidin çok büyük gecmiş olsun Rabbim yardımcınız olsun tez zamnda şifa bulur inşallah yavrunuz
Betul43_ Poncikkkk maddi durumum var Allaha şükürler olsun dedeleri de destek olur o konuda iyi Dr bulamıyorum işte buldum mu İstanbul dahi olsa emin olun giderim
Betul43_ marisback anlayışınız için çok ama çok teşekkür ederim Kütahya da yaşıyorum ve üç Dr takip ediyo Eskişehir e Bursa’ya gitsem hangi Dr gidicem nasıl iyi Dr bulucam bilemedim
marisback Betul43_ tepkilere kulağınızı tıkayın ve çözüm arayın bence siz hiç kafanıza takmayın yazılanları. Bunun için burada bir post daha açabilirsiniz. Ya da doktor takvimi sitesinden bakabilirsiniz. Dediğim gibi gerekirse doktor doktor gezin ama bu kusmalara bir çare bulmaya çalışın vücudu çok yorgun düşürür
deli_bir_hatun Betul43_ ablacım şimdi ben sana desem ki git kızına şunu yap şunu içir yapicakmsn amacım sizi kırmak değil konuşma tarzım bu belkii kırıcı gelmiş size ama geçmeyen kusma varsa ciddi bişey de olabilir bence birkaç Dr gösterin burdan medet ummayin
Betul43_ deli_bir_hatun tmm evet haklısın ama en azından olsa Dr adı ne bileyim ben de yaşadım şu Dr bildi ameliyat etmedi ilk ultrasona gittiğimde bir taneydi bir ay sonra gittiğimde iki tane olmuş ve büyümüş o korku bana o kadar çok sarıyor ki anlatamam belki sana patladım kusura bakma
Fatma69 Betul43_ pardonda sen bizle dalgamı geçiyorsun böyle önemli bi hastalıkta baska doktora git egitim arastırmaya gerekirse yık ortalıgı insanlarıda zan altında bırakma
Betul43_ Fatma69 ben sizle dalga geçmiyorum bakın bakalım açtığım postlarda sağlık olarak açmışmıyım cevap gelmiş mi ben çare arıyorum ben o kadar çaresiz bir anneyim ki bulamıyorum çare sizlerden anlayış bekliyorum
Betul43_ Tatlisoglum Dr başla dedi ama sık sık veremiyorum bazen her gün tek öğün bazen iki hafta geçiyor korkuyorum oda etki yapmasın diye ama çoğunlukla vermeye çalışıyorum bir kaşık olsa dahi
63_hulya_63 Betul43_ sorun kusmaysa oğlum aşırı kusan bir bebekti .yani kusması nezaman bitecek dye merak ederdim ek gıdaya geçince baya azaldı şuan 13 aylık tamamen geçti çok çok ender durumlarda çok azcik çok yerse kusar onun haricinde düzeldi
Merve1601 Betul43_ hangi şehirde yaşıyorsunuz ? Dualarımızı duysun yaradan 🙏🏻 Bebeklerimizin evlatlarımızın sağlığıyla sınamasın bizi rabbim🌺
Mlk16 Betul43_ araştırın alanında iyi doktor hangi şehirde var maddi durumunuzda el veriyorsa gidin farklı şehirlere
Betul43_ Mlk16 çocuk cerrahisi ve çocuk endokrinoloji Dr bakıyor bende Kütahya dayım varsa bildiğiniz dr hemen gelirim