Biricik_11
Diyorsanız bana başta neden
Suçlama yaptığımı iddia edip bu soruyu sordunuz?
Birine günaha giriyorsun diyorum. Siz bana gelip günaha girmekle neden SUÇLUYORSUN diyorsunuz. Bunun günah almak olmadığını savunabilir misiniz diyorum. Asla öyle bir şey demem diyorsunuz. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu ama değil mi?
Arkadaşa da söyledim size de söyleyeyim benim niyetim benzetme süper diyen arkadaşı savunmak değil. Sadece yapılan kusurlu saydığınız davranışa karşılık yapılan yine kusurlu sayılacak davranışın mantığını merak edip bir soru sordum. Mevlana “kusurları örtmede gece gibi ol” derken bu tepkilerin gösterilmesinden bahsetmemiştir sanıyorum.