1Annevekizi neyse ben cevabımı aldım siz inanç ve değer yargılarını kendinize göre yontup o şekilde yaşıyorsunuz dininizi. 👍🏻 Zira dışarıdan bakan bir göz olarak madem kendi kurduğunuz caminin yolunu mu biliyorsun sen cümlesini masumlaştırıp ama espri diyebiliyorsanız çarşafını aç beynin oksijen alsın cümlesi de kişiye göre espri olarak yorumlanabilir o zaman. Sizin bunu bu şekilde kabul etmiyor oluşunuz düşüncenizin doğru olduğu anlamına gelmiyor EMİN OLUN :)
Son olarak bu kafa yapınız ve kendinize göre yorumladığınız inancınızla herhangi bir yerde benim inancımla ilgili bir yorumda bulunmamanızı öneriyor ve iyi günler diliyorum. 🙏🏻