1Annevekizi yahu bak olayı farklı yerlere çekiştiriyorsun çünkü yargın her şeyin önüne geçiyor. Ben yorum yapan kişi için ay yorumunda ne var canım dedim mi? Yukarıda da kendisini savunma niyetinde olmadığımı söyledim. Senin karşındakini bilip bilmeden kurduğun “cami yolu mu bilir” cümlesindeki yargının inancına uyup uymadığını soruyorum sadece sana ben.
Dün bana da aynısı yapıldı gülüp geçiyoruz diye sorun yok mu sanıyorsunuz? Sırf dini eğitim ile İngilizce karşılaştırıldığı için ne saçma karşılaştırma dedim diye din görevlisinin grubuna katılıp “aydınlanmam” tavsiye edildi. Beni tanıyor musun? Herhangi bir yerde direkt din düşmanlığı diyebileceğin bir yorumu gördün mü? Nasıl bir hayatım olduğuyla ilgili bilgin var mı? Yok direkt yargılandı ve dinle ilgili yorum yapmamış olmama rağmen aydınlanmam tavsiye edildi kendince ve geçildi.
Bunu yapan sen değildin ama senin bugün cami yolu mu bilir demen de bununla aynı şey. Buradan topluca soruyorum siz tam olarak kim oluyorsunuz da tanımadığınız insanların dini değerlerini eleştirip yargılayabiliyorsunuz?