Oguz22 incelmesi de rahatsız etmiyor mu ya takarken.. dicem ama sanırım arada havalandırmaya çıkıyor sizde😄😄 ama inanın haklısınız göz sorun çıkarmıyorsa çıkmasın. Yıllar evvel ilk dönemlerimde bana uzun süreliler çoh eyi bir takıyosun çıkarmaya gerek yok dediler 3. Günün sabahında vapurda bir köşede aynasız ve tecrübesiz gözlerimi oyarcasına çıkarmaya çalışmıştım😖
Şimdi maksimum 1-2 gece tolere edebiliyorum ben de. Ama gazlanmadım da değil😃😃