Kuzeymomss ben yıllardır lens kullanıyorum ne banyoda ne yatarken çıkarmıyorum haftada bir çıkarıp temizlenmesi gerekiyor onu bile yapmıyorum 😅 ama gerçekten büyük rahatlık uyandığımda heryeri net görmek inanılmaz hoş bi duygu yada yağmurda ıslandı soğukta buharladı dertleri yok. Gözlük resmen ağırlıkmış arada çıkarınca anlıyorum burnuma yük resmen bi gün taksam baş ağrısından duramıyorum imkanı olan lens aldın kesinlikle. Ben lens marketten biofinity marka kullanıyorum çok memnunum yok gibi incecik ve su geçirgenliği çok yüksek aylık bi lens