birazquality ya dün sabaha karşı uyandı yanıma aldım emzirdim uyuya kalmışm oda uyumuş baya ve uyanmadı asla benim bir oğlum daha var 8 yaşında onda da mama vermiştim 4. Ayına kadar mama aldı sonra doktor kontrolünde doktor bebeğin kilosu ayına göre fazla mama verme dedi bende sütüm az demiştim cok emzir sürekli emzir hatta imkanın varsa önünden kalma hep emsin seni dedi ozman bak nasıl sütün çoğalıyor süt kanalları hepsi açılır dedi. Eve geldim gelir gelmez mamayi attım kafamdan. Dedim vermicem. Sürekli emzirdim hep yanımda yatırdım sürekli emdi beni evet sütüm fazlasıyla yetti ama sonra noldu biliyor musun? Oğlum bana aşırı bağlandı bu yasa geldi hala daha kokumu istiyor odasında yatağını giriyor bende sandalyede uyumasını beklerim hep beni çağırıyor anne gel elimi tut bi kere dokunayim sana yada her fırsatta benle uyumak istiyor. Cook zorluk çektim bu konuda çünkü 3 4 yaşında bile sürekli uykudan uyanır beni isterdi. Bunda da aynı şeyi yaşarım diye kortugumdan fazla yanimda tutmak istemiyormm. Ablam mesela 3 tane kızı var 3nude doyurup beşiğe koyardı direkt kendileri uyuyor du. Şimdi de hala 3 kizida büyüdü heo tek uyurlar. Çok imrenirdim bende. Bende istiyorum ki doysun duyduğu zaman kendisi desteksiz uyusun. Uzmanlar da böyle diyor ya zaten 🥺